TECHNICKÉ INFORMÁCIE

Z akého materiálu sú vaše výrobky?

Všetky naše výrobky vyrábame z oceľových plechov hrúbky 2 milimetre, bez povrchovej úpravy.

Plotové a okrasné výplne bohužiaľ nedodávame z iných materiálov ako napríklad nerez, hliník alebo corten.

Dodávate zinkované alebo lakované výplne?

Pri zinkovaní plechu, môže dôjsť k jeho deformácii vplyvom vysokej teploty. Zinkované výplne preto nevieme dodať.

Pre dopravu objednaných výrobkov využívame služby tretej strany a tak nevieme zaručiť to, že by sa dostal lakovaný diel k zákazníkovi bez poškodenia povrchu. Preto lakované výrobky nedodávame.

Aké rozmery výplní dodávame?

Všetky naše výrobky dodávame na mieru presne podľa požiadaviek zákazníka. Vyrábame až do rozmeru 1,24x2,49 metra. Ak si chcete vyrobiť bránu, odporúčame nevyužívať veľké formáty tabúľ. Je lepšie ak je brána rozdelená aspoň jednou zvislou alebo horizontálnou priečkou.

Dodávate aj kompletné výrobky?

Vyrábame aj kompletné oplotenia, brány a zábradlia.

Pre viac informácií navštívte našu výrobnú stránku www.moderne-ploty.sk

OBJENANIE - PLATBA - DODANIE

Ako dlho trvá dodanie objednaných výrobkov?

Objednané výplne dodávame do 3 týždňov od úhrady faktúry na uvedenú dodaciu adresu v prípade že si to želáte. Ak nemáme na sklade vhodný rozmer plechu, budeme okamžite informovať zákazníka a v prípade že zákazník nechce alebo nemôže počkať určitý čas navyše, vrátime mu celú zaplatenú sumu na jeho účet.

Je nezáväzná objednávka naozaj nezáväzná?

Nezáväzným objednaním neriskujete vôbec nič. Po prijatí nezáväznej objednávky kontaktujeme každého jedného zákazníka a preberieme všetky rozmery a detaily ktoré nie je možné uviesť v objednávke. Pri zaslaní nezáväznej objednávky neplatíte nič.

Objednávka sa stáva záväznou až úhradou zaslanej faktúry.

Vrátenie tovaru.

V prípade objednania tovaru na mieru a podľa osobitých požiadaviek zákazníka nie je možné vrátiť objednaný tovar. Objednaný tovar je možné vrátiť iba v prípade že je vyrobený v nesprávnych rozmeroch, je poškodený prepravcom alebo je dodaný nesprávny, neobjednaný model.

Ako môžem zaplatiť za tovar?

Za tovar zaplatíte až po obdržaní faktúry a to prevodom na náš účet. Osobný odber tovaru u nás bohužiaľ nie je možný a teda ani platba na mieste nie je možná. Tovar nezasielame ani na dobierku.

Môžem si doobjednať po určitom čase rovnaký model výplne v iných rozmeroch?

Všetky objednávky a ich výrobné výkresy archivujeme, takže si môžete byť istý že ďalšie objednané výrobky budú v rovnakých výrezových pomeroch ako tie skôr objednané.

Môžem svoju objednávku stornovať?

Stornovanie objednávky je možné do 24 hodín od uhradenia faktúry. Ak je Vaša objednávka už vo výrobe, možno nie je možné ju celú stornovať. Viac informácií dostanete v čase keď požiadate o stornovanie objednávky.